Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Banku Spółdzielczego w Kłodzku
Bank Spółdzielczy w Kłodzku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.bsklodzko.pl
Data publikacji strony internetowej: 26.06.2023r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 16.05.2025r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostępności;
- Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 27.06.2025r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27.06.2025r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu otwiera się w nowej karcie.
Obsługa skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo poinformować Bank o braku dostępności usług bankowości detalicznej i produktów wykorzystywanych do ich oferowania lub świadczenia
Skargę możesz złożyć osobiście lub przez osoby działające w Twoim imieniu poprzez udzielone pełnomocnictwo (np. adwokat, radca prawny) albo przez przedstawiciela ustawowego, np. osobę fizyczną będącą kuratorem, opiekunem prawnym.
Skargę możesz złożyć:
1) pocztą tradycyjną kierując pismo na adres jednostki bankowej zajmującej się obsługą klienta;
2) osobiście w formie pisemnej lub ustnej w naszej placówce, przy czym przyjęcie skargi w formie ustnej wymaga potwierdzenia jej złożenia na formularzu reklamacyjnym;
3) telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu wskazany na naszej stronie internetowej, tj. +4874 8672201;
4) elektronicznie wysyłając e – mail na adres podany na naszej stronie internetowej, tj.
5) elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-41980-76970-SIEJR-30 w ramach usługi e-Doręczenia.
Zgłaszając skargę podaj: :
1) imię i nazwisko;
2) adres do korespondencji, adres e-mail lub numeru telefonu, żebyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Powiedz nam, jak wolisz, żebyśmy się z Tobą kontaktowali;
3) opis produktu lub usługi, której dotyczy skarga;
4) opis tego, co jest niedostępne i czego oczekujesz od banku, żeby to naprawić;
5) datę złożenia skargi;
6) Twój podpis.
W tym celu możesz skorzystać z naszego formularza zawartego na stronie internetowej.
Możemy nie rozpatrzeć Twojej skargi, jeśli:
1) Nie podałeś swoich danych kontaktowych.
2) Ta sama sprawa była już rozpatrywana i nic nowego się nie stało.
3) Twoja skarga jest niezrozumiała i nie możemy dowiedzieć się, o co chodzi.
4) Twoja skarga nie dotyczy naszych usług bankowych lub ich dostępności.
5) Złożyłeś skargę po terminie (jeśli takie terminy istnieją, co rzadko dotyczy spraw o brak dostępności).
Ważne: Jeśli nie zajmiemy się Twoją skargą, poinformujemy Cię o tym i powiemy dlaczego.
Udzielimy odpowiedzi na Twoją skargę w formie pisemnej:
1) pisemnej przekazanej listem poleconym wysłanej pod wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny;
2) mailowo z adresu
Odpowiedź zostanie udzielona bez zbędnej zwłoki, jednak nie później, niż w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć odwołanie od odpowiedzi.
Odwołanie masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualne odwołanie złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Banku :
Bank Spółdzielczy w Kłodzku
adres : Pl. Bolesława Chrobrego 4, 57-300 Kłodzko
e-mail:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy w Kłodzku udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Dostępność bankomatów
Bank dba o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów/wpłatomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Dostępność poszczególnych bankomatów będzie sukcesywnie dostosowywana w ramach 5-ciu funkcjonalności:
- Klawiatura PIN z oznaczeniem Braille
- Naklejki z oznaczeniem w Braill’u
- Usługa asysty głosowej
- Brak barier architektonicznych
- Dostęp dla osób poruszających się na wózkach z asystą.
Dostępność architektoniczna
Bank Spółdzielczy w Kłodzku – Pl. Bolesława Chrobrego 4, 57-300 Kłodzko
Centrala
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Oddział zlokalizowany jest na półpiętrze budynku – prowadzą do niego schody.
Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich – wejście nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej – ul. Sienkiewicza 2, 57-500 Bystrzyca Kłodzka
Wejście do budynku znajduje się od strony ul. Sienkiewicza.
Do wejścia prowadzą schody, jednak obok znajduje się podjazd przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta, wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem dostępny jest parking, bez wyznaczonego miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Filia Międzylesie – pl. Wolności 1, 57-530 Międzylesie,
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Oddział zlokalizowany jest na parterze budynku.
Wejście jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Polanicy Zdroju - ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica Zdrój,
Wejście jest zlokalizowane w przyziemiu – w wejściu znajdują się stopnie które uniemożliwiają swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przy schodach zamontowano dzwonek dla osób, które mogą potrzebować pomocy przy wejściu na salę obsługi.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Filia Szczytna - ul. Wolności 12, 57-330 Szczytna
Wejście jest zlokalizowane bezpośrednio z poziomu chodnika – brak schodów, progów i innych barier architektonicznych. Wejście umożliwia swobodny dostęp osobom poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Oddział w Dusznikach Zdroju - ul. Rynek 4, 57-340 Duszniki Zdrój,
Wejście do budynku banku znajduje się od strony Rynku.
Oddział zlokalizowany jest na półpiętrze budynku – prowadzą do niego schody.
Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich – wejście nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem brak parkingu z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.
Filia Kudowa Zdrój, - ul. Zdrojowa 25a, 57-350 Kudowa Zdrój
Wejście do budynku banku znajduje się od strony ul. Zdrojowej.
Do wejścia prowadzą schody, jednak obok znajduje się podjazd przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome czy słabowidzące.
Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, brak systemu automatycznego otwierania.
W budynku znajduje się sala obsługi klienta wyposażona w mobilną pętlę indukcyjną.
Przed budynkiem znajduje się parking z wyznaczonym miejscem dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.
Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu ani online.