Skip to main content
  • Karta Visa Business

    Karta Visa Business

    Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie

    Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.

    Wybierając Kartę Visa Business Debetową zyskujesz:

    wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
    łatwą kontrola wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    eliminację zaliczek dla pracowników
    komfort - klient ma stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania Banku i nie jest zależny od godzin pracy Banku,
    łatwy dostęp do gotówki dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem:  http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
    szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
    możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty (maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 30 000 zł, maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 50 000 zł)

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić jednym z poniższych sposobów:

    • telefonicznie poprzez Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (+48 828 828 828)
    • telefonicznie poprzez Contact Center Banku BPS S.A. (+48 86 215 50 50)
    • telefonicznie w dowolnym Centrum Visa 
    • osobiście w placówce lub oddziale Banku

    Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

     

    KŁODZKO (Centrala)

    Bank Spółdzielczy w Kłodzku-Centrala
    Pl. Bolesława Chrobrego 4
    57-300 Kłodzko

    tel: 74 867 22 01
    fax: 74 862 10 19
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    BYSTRZYCA KŁODZKA

    ul. Sienkiewicza 2,
    57-500 Bystrzyca Kłodzka,
    tel. 74 811 06 87

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    DUSZNIKI ZDRÓJ

    ul. Rynek 4,
    57-340 Duszniki Zdrój,
    tel. 74 866 93 05

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    SZCZYTNA

    ul. Wolności 12,
    57-330 Szczytna,
    tel. 74 868 32 28

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    POLANICA ZDRÓJ

    ul. Dąbrowskiego 3,
    57-320 Polanica Zdrój,
    tel. 74 868 12 81

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    KUDOWA ZDRÓJ

    ul. Zdrojowa 25a,
    57-350 Kudowa Zdrój,
    tel. 74 866 11 32

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45

    MIĘDZYLESIE

    pl. Wolności 1,
    57-530 Międzylesie,
    tel. 74 812 63 19

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:45