BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Łańcucie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Bank Spółdzielczy w Kłodzku-Centrala Pl. Bolesława Chrobrego 4 57-300 Kłodzko
tel: 74 867 22 01 fax: 74 862 10 19 e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bank czynny: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:45